Maglownica - jak wymienić?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jemio
    Classic
    • 2009
    • 33

    Maglownica - jak wymienić?

    4x4BKF, ale Z tego co pamiętam to Mirko przegrał z Fedorem na punkty ale przegrał. Mirko mocno się zmęczył tą walką. http://www.youtube.com/watch?v=fyrCi...eature=related
  • grejan
    Ambiente
    • 2008
    • 104

    #2
    Maglownica - jak wymienić?

    Co należy zrobić aby wymnienić maglownice Octavia 1 TDI 1.9. Mam używaną maglownicę a moja niestety zaczęła ciec. Teraz chcę ją wymienić. Co należy zdemontować i jak mają być skierowne koła przy zakładaniu nowej?

    Ps: mam kanał itp.

    Komentarz

    • lukaszzie
      Ambiente
      • 2010
      • 103

      #3
      kolega 2 osoby sa potrzebne samemu tez mozna ale lepiej miec kolesia

      odkrecic kola odczepic koncowki drazkow od wspomagania musisz odkrecic rurki od wspomagania przy listwie wspmogania od srodka odlaczyc kolumne kierwonicy najlepiej poluzowac sobie lekko zawieszenie tzw wozek zeby bylo lepiej ja wyciagnac a wyciagnac ja mozesz z lewej lub prawej strony juz dokladnie nie pamietam ktora strona lepiej

      ale powiem ci tyle ze zabawy jest troche ale browar i 4 h i po robocie :lol: :lol: :lol: :lol:
      Skoda Forever jednak
      Vw Golf I II III
      Opel Omega C
      Peugeot 206 HDi
      Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
      Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
      Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
      Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
      VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
      Skoda Octavia II FL RS kombi

      Komentarz

      • grejan
        Ambiente
        • 2008
        • 104

        #4
        A przy zakładaniu nowej muszą być jakoś ustawione kołą itp czy to potem się jakoś skoryguje itp??

        Komentarz

        • lukaszzie
          Ambiente
          • 2010
          • 103

          #5
          kola odkrec i odlacz koncowki drazka kierowniczego a skrecic jak chcesz jak bedzie ci wygodnie

          przy tej wymianie zbieznosci nie robisz
          Skoda Forever jednak
          Vw Golf I II III
          Opel Omega C
          Peugeot 206 HDi
          Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
          Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
          Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
          Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
          VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
          Skoda Octavia II FL RS kombi

          Komentarz

          • alfee
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2583

            #6
            Zamieszczone przez łukasz
            przy tej wymianie zbieznosci nie robisz
            Co ty wypisujesz za głupoty? Zbieżność po wymianie magla to obowiązek!
            Alfee
            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
            Kawasaki ER5 :-)

            Komentarz

            • ROBAL_26
              RS
              • 2010
              • 2320
              • Octavia I combi (1U5)
              • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

              #7
              czołem panowie,spokojnie :!: najpierw upewnij się czy masz odpowiedni płyn do wspomagania,mineralny czy syntetyk żeby się nowy ze starym nie zważył,2 osoby to podstawa,to że masz kanał to plus,a więc tak maglownica przykręcona jest do ławy od spodu na 4śruby klucz 13,aby mieć wygodne dojście do węży klucz 18 najlepiej zdemontować filtr powietrza,odkręć końcówki od piasty,rozłącz kolumnę w środku i nie kręć zbytnio kierą ,bo gdy zrobi za duży obrót będzie łapać błąd obrotu i zaświeci się ikonka trakcji,u mnie aby wyjąć maglownicę musiałem odkręcić i spuścić całkowicie ławę 4śruby na klucz 21 ,maglownice najlepiej wyjąć w lewą stronę,a i odkręć jeszcze przykręconą do ławy gumę trzymającą tłumik bo będzie trzymać ławę,po wyjęciu magla zmierz odległości końcówek na drążkach i przełóż lub jak masz nowe to ustaw tak jak stare ale tak czy tak to radził bym podjechać i ustawić zbieżność a przy okazji sprawdź sobie zawiechę ,miłej pracy :szeroki_usmiech pozdro ps.również wychodzę z tego że co mogę to wolę robić samemu a nie dawać zarobić jakiemuś paprokowi,bynajmniej widzisz co jest i co ewentualnie będziesz musiał zrobić :szeroki_usmiech

              [ Dodano: Nie 01 Maj, 11 09:28 ]
              szczera prawda alfee
              Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

              ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

              https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

              Komentarz

              Pracuję...